原唱:Radiohead(電台司令)





When you were here before, couldn't look you in the eye
You're just like an angel, your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world
And I wish I was special
You're so fucking special

But I 'm a creep, I 'm a weirdo
What the hell am I doing here
I don't belong here

I don't care if it hurts, I want to have control
I want a perfect body, I want a perfect soul
I want you to notice
When I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special

She's running out again
She's running out .... Run, run, run,rrrrrrrruuuuuuuuuuuuuun...Ruuuuuuuuuuuuuu

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fucking special
I wish I was special
But I 'm a creep, I 'm a weirdo
What the hell am I doing here
I don't belong here



中文翻譯

每當與妳擦肩而過時,

我眼睛總是無法直視著妳,

在我眼裡,妳就向個天使,

是多麼聖潔的小天使,

妳的肌膚令我屏息無法呼吸

妳就向那輕飄飄的羽毛般

飄蕩在這個美麗的世界裡

而我希望我是與眾不同的人物

一個妳能一眼就看到的人

妳是如此的與眾不同

但我只是個怪物,我是怪人

我到底杵在這裡幹麻?

我並不屬於這裡

我並不在乎人們言語帶給我的傷痛

我只想獲得自我情緒的控制

我想擁有完美的靈魂和軀殼

我想獲得妳的青睞

但我努力的嘗試又嘗試

終究鬥志抵擋不住妳得絕心

當我決定不再圍繞妳身旁後

請好好的過自己想要的生活

我將埋葬我對妳的思念

勇敢的面對沒有妳的明天
arrow
arrow
    全站熱搜

    ruribear 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()